Saveti – MuscleFreak

Saveti

Zašto je doručak važan

Doručak je poznat kao najvažniji obrok u toku dana, te samim tim zaslužan je za našu energiju tokom izvođenja dnevnih aktivnosti. Međutim mnogi od nas svesno propuštaju ovaj obrok, čak i pored benefita koje donosi.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

9 saveta za početnike

  1. Ne žrtvujte pravilno izvođenje vežbi radi podizanja većih težina

Ukoliko se ne nameravate baviti powerliftingom, onda ne bi trebali biti fokusirani ni na podizanje što većih težina, već se potrudite da budete potpuno skoncentrisani na kontrakciju mišića kojeg trenirate. Fokus i kontrakcija su mnogo važniji od težine koju podižete.

  1. Tačno odredite svoje ciljeve

Bez tačno određenog cilja ćete biti izgubljeni, a samim tim ćete se teško i motivisati i ostvariti bilo kakve rezultate i napredak. Odredite realne ciljeve koji su ostvarivi i na taj način ostanite motivirani.

  1. Pratite dobro osmišljen trening program

Nažalost, većina početnika ili izabere previše napredan trening za svoj nivo ili u teretanu ide bez ikakvog plana. Rad na svakoj spravi u teretani i izvođenje bezbroj ili malo setova bez ikakvog reda u najboljem slučaju može dati minimalne rezultate.

  1. Ako želite postići rezultate ne potcenjujte važnost ishrane

Bez pravilne ishrane nećete uspeti ostvariti ciljeve, bilo da želite da skinete masne naslage ili izgradite mišićnu masu. Ishrana će pružiti potreban materijal za oporavak, energiju i rast. Zato se što bolje upoznajte s ishranom bodibildera kako bi i što pre došli do rezultata.

  1. Morate imati dovoljno odmora. Mišići ne rastu dok trenirate !

Ovo je deo gde mnogi griješe. Više nije uvek i bolje. Dosta početnika želi što pre, što bolje rezultate, te svaki dan idu u teretanu i često treniraju samo određene mišićne grupe bez da im daju vremena za oporavak. Ovo dovodi i do potpuno suprotnog efekta – propadanja mišića. Osigurajte telu dovoljno odmora između treninga, te dovoljno sna. Izbegavajte da ostajete budni do kasno ukoliko to baš ne morate jer ćete time održati nivo kortizola (hormona stresa) niskim. Sedam do osam sati sna će vas ne samo održavati  zdravim i punim energije već će osigurati uspeh i u izgradnji tijela.

  1. Upornost dovodi do uspeha.

Istrajnost i upornost vas nikada neće izdati. Ukoliko niste postigli svoj cilj onoliko brzo koliko ste želeli, neka vas to ne obeshrabri. To čak možete iskoristiti kao dodatni motiv i u narednom periodu se još više posvetiti svome cilju. Budite istrajni u pravilnoj ishrani, redovnom treningu i dobrom odmoru i uspeh sigurno neće izostati.

  1. Vi kontrolišete što unosite u svoje telo.

Često ćete morati da odolite raznim iskušenjima, prije svega u vidu lošeg izbora hrane. Ne dopustite da želja vašeg uma i tela za slatkišima ili fast food-om bude jača od vaše želje da izgradite telo koje ste oduvijek sanjali. Zapamtite da samo vi kontrolišete šta ćete da pojedete. Hrana vas ne može kontrolisati!

  1. Pametno iskoristite suplemente

Suplementi mogu imati jako bitnu ulogu ako se koriste kako treba i koliko treba. Nemojte misliti da će neki suplement da nadoknadi to što se loše hranite i loše trenirate. Ali ako ste ova dva uslova ispunili kako treba, suplementi će dati dodatni poticaj vašem telu za rast i omogućit će vam da lakše dostignete svoje dnevne nutritivne potrebe kao i krajnje ciljeve.

  1. Verujte u sebe

Zadnje, ali ne i manje važno, možda zvuči izlizano ali u vašem umu ne sme biti sumnje da ne možete postići što ste zacrtali. Zato verujte u sebe!

By Muscle Freak | | Pročitaj više

4 načina da podstaknete Vaš metabolizam!

     

1.Trenirajte sa utezima

Trening otpora podstiče oštećenje mišića, što je neophodno da bi se pojavio rast mišića. Istraživanje objavljeno u Medicine and Science in Sports and Exercise  pokazalo je da oni koji redovno treniraju 6 mjeseci, uvećavaju za 7% njihovu stopu metaboličkog odmora. Sve u svemu, i ne trebate čekati toliko dugo da bi uvidjeli poboljšanje vašeg metabolizma: kvalitetan trening otpornosti podiže stopu metabolizma za 11-12% dva sata nakon treninga te 9% 15 sati nakon treninga.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

Koji su razlozi za uzimanje glutamina?

1* Vaše telo ga ne može proizvesti dovoljno!

Glutamin je aminokiselina koja ima važnu ulogu u biokemijskim procesima koji se dešavaju u telu. Klasificirana je kao uvetno esencijalna amino kiselina, što znači da iako je telo može proizvesti iz drugih izvora, ne može uvijek dostići količinu koja je tijelu i potrebna i to je prvi razlog zbog čega bi trebali unositi glutamine u organizam.
By Muscle Freak | | Pročitaj više

Kada bi gainer trebao biti vaš izbor i greške prilikom uzimanja gainera

Gaineri su visokokalorični preparati koji predstavljaju kombinaciju proteina, šećera, te aminokiselina i kreatina. Preporučuju se uglavnom početnicima koji žele da za što kraće vrijeme dobiju na težini. Prilikom odabira gainera prvu stvar koju trebate uraditi jeste pročitati sastav proizvoda ! Nemojte uzimati gainere koji imaju visok procenat prostih šećera, ti gaineri su uvek jeftiniji i to namami kupce. 

By Muscle Freak | | Pročitaj više

STANITE U KRAJ UPALAMA: 3 DOKAZANA SAVETA ZA OPORAVAK MIŠIĆA


Nakon napornog treninga ste dobili malu ili veliku upalu mišića? To vas ipak ne treba zaustaviti u daljem napretku. Poslušajte ove savete kako bi se što brže oporavili i ostvarili zadane ciljeve.
By Muscle Freak | | Pročitaj više

OPTIMUM NUTRITION BANANA PALAČINCI

 

By Limoni Apps Collaborator | | Pročitaj više

8 RAZLOGA ZAŠTO BI ŽENE TREBALE TRENIRATI S TEGOVIMA

Možda ste planirali da krenete u teretanu. Možda ste čak i probali dizati tegove, ali svaki put ste se osećali nesigurnoo i preplašeno mitovima koji kruže u vezi "žena i treninga s tegovima". Sigurno ste čuli različite priče o tome kako trening s tegovima stvara opasnost za vaše zglobove, da je takva vrsta treninga opasna, da se žene dizanjem tegova “nabildaju” i izgube svoju ženstvenost, da će se vaši mišići ukoliko prestanete trenirati pretvoriti u salo ili slično.
By Limoni Apps Collaborator | | Pročitaj više

Whey Proteini - Proteini sirutke

Whey proteini, odnosno proteini sirutke se preporučuju kao dopuna ljudima koji nemaju normalnu/uravnoteženu prehranu (kod nekih bolesti, anoreksije, ...). S obzirom na to NE mogu biti štetni za zdravlje ako ih konzumirate u preporučenim dnevnim dozama. Oni se 3 puta brže apsorbiraju u crevima nego obični proteini. Štetni mogu biti jedino ljudima koji nemaju enzim za razgradnju laktoze (alergični su na laktozu), tada mogu uzrokovati napuhavanje i štetno djeluju ako se konzumiraju.
By Limoni Apps Collaborator | | Pročitaj više

KAKO IZBEĆI 5 UOBIČAJENIH GREŠAKA NA TRENINGU

Ako ne dobivate onoliko mišićne mase koliko ste se nadali, onda morate pročitati ovaj članak. Saznajte kojih 5 grešaka vežbači najčešće rade i kako ih ispraviti.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

Budite u vezi sa nama i preko

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje, sugestiju ili nejasnoću kontaktirajte nas na info@musclefreak.shop

Poslednje objave

  • MUSCLE FREAK POKLANJA

    Dragi kupci, nakon što smo obogatili našu ponudu proizvoda, ovaj put smo vam pripremili prigodne poklone. Tako vam za svaku kupovinu bilo kojeg pakovanja Optimum Nutrition Whey Gold Standarda, Serious Mass ili Glutamina na poklon dajemo Muscle Freak Water Gallon.... pročitaj više

  • NOVA PONUDA PROIZVODA I OKUSA

    Poštovani kupci sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da smo proširili našu ponudu novim proizvodima kao i da smo obogatili ponudu okusa postojećih proizvoda. Pa krenimo redom... Od novih proizvoda izdvajamo: Optimum Nutrition Lean Whey Bar: proteinsku pločica koja sadrži 20g proteina,... pročitaj više