Saveti – MuscleFreak

Saveti

Whey Proteini - Proteini sirutke

Whey proteini, odnosno proteini sirutke se preporučuju kao dopuna ljudima koji nemaju normalnu/uravnoteženu prehranu (kod nekih bolesti, anoreksije, ...). S obzirom na to NE mogu biti štetni za zdravlje ako ih konzumirate u preporučenim dnevnim dozama. Oni se 3 puta brže apsorbiraju u crevima nego obični proteini. Štetni mogu biti jedino ljudima koji nemaju enzim za razgradnju laktoze (alergični su na laktozu), tada mogu uzrokovati napuhavanje i štetno djeluju ako se konzumiraju.
By Limoni Apps Collaborator | | Pročitaj više

KAKO IZBEĆI 5 UOBIČAJENIH GREŠAKA NA TRENINGU

Ako ne dobivate onoliko mišićne mase koliko ste se nadali, onda morate pročitati ovaj članak. Saznajte kojih 5 grešaka vežbači najčešće rade i kako ih ispraviti.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

Najćešče pogreške kod treninga ruku

Greška 1:

Mišljenje da je biceps važniji od tricepsa.

Mislite da velike ruke znače veliki biceps? Razmislite ponovo. Dok bicepsi primaju najviše pažnje (koja je prva stvar koju ljudi urade kada im neko kaže da pokažu mišiće? Kladim se da uvek stegnu ruke), oni zauzimaju samo jednu trećinu ukupne veličine ruke. Tako da bi trebali i da dobiju jednu trećinu ukupnog vremena koje potrošite na trening ruku.

By Limoni Apps Collaborator | | Pročitaj više

Dobivanje mišične mase - podrška prehrani

Povećanje mišićne mase se uglavnom postiže kroz naporan rad u teretani. Međutim, bez neophodne prehrane koja će podržati oporavak od stimulusa treninga, vaši mišići ne mogu super kompenzirati oštećenost koja je uzrokovana i vi ćete se boriti da izgradite mišićnu masu. Zbog toga je jako važno da hranite vaše mišiće pravilnim nutrijentima.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

Optimum Nutrition program za mršanje i gubljenje telesnih masti

Većina ljudi na dijetama pravi nekoliko sudbonosnih grešaka koje mogu sabotirati njihov napredak. Jedna zajednička greška je ukidanje previše kalorija u prevelikom vremenskom razdoblju. Vaše telo je programirano da preživi periode kada je unos hrane minimalan. Ovo se postiže tako što se uspori metabolizam.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

SVE ŠTO TREBATE ZNATI O GLUTAMINU

Šta je glutamin?

Glutamin je neesencijalna amino kiselina što znači da ga telo može samo proizvesti, ali ga takođe možemo naći i u namirnicama popout govedine, piletine, ribe, jaja, mleka, mlečnim proizvodima, kupusu, grahu i špinatu. Iako je glutamin tehnički neesencijalna aminokiselina, često se za njega može reći da je uslovno esencijalna aminokiselina jer u ekstremnim uslovima telo može ostati bez dovoljnih količina i ne biti u mogućnosti da samo proizvode dovoljnu količinu.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

9 NAČINA KAKO DA BRZO SAGORITE MASNE NASLAGE

Implementirajte ovih 9 saveta vezanih za ishranu i trening i gledajte kako se masne naslage tope poput putera kojeg više ne koristite.

Ljudsko telo je izuzetno prilagodljiva mašina. Iako ste godinama zapuštali svoje telo i dopustili mu da nakuplja masne naslage, ovih naslaga se možete rešiti daleko brže n

By Muscle Freak | | Pročitaj više

5 OSNOVNIH SUPLEMENATA ZA POČETNIKE

Ukoliko ste bodybuilder ili samo rekreativac koji želi da postigne bolje rezultate na treningu, suplementi su obavezan dodatak. Zbog velikog izbora proizvođača, vrsta, doziranja i namene, početnik lako može doći u veliku nedoumicu šta je dobro za njega i njegove ciljeve.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

6 SIMPTOMA KOJI UKAZUJU NA NEDOSTATAK PROTEINA

Protein je ključan za telo, za rast i oporavak mišića. Protein nam je također neophodan za zdravlje kose, noktiju i kože, kao i za sveukupno zdravlje. Nekada može biti teško znati da li unosite dovoljnu količinu proteina koja je neophodna da zadovoljite svoje dnevne potrebe. Ovo je 5 znakova koji su jasni pokazatelji da vaše telo ne dobija dovoljno proteina.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

ŠTA PITI TOKOM TRENINGA, BCAA ILI PROTEIN?

Šta je bolje konzumirati tokom treninga BCAA ili protein? Pročitajte u nastavku teksta.

U zadnje vreme sve učestaliji je trend konzumiranja aminikoselina razgranatog lanca (BCAA) tokom treninga, a razlozi za ovo su mnogostruki. Tako npr. BCAA se lako probavljaju i brzo dolaze u vaše mišiće, i na taj način sprečavaju njihovu razgradnju. Pored ovoga obično su i aromatizirane i predstavljaju privlačniji i ukusniji način za hidrataciju u odnosu na običnu vodu.

By Muscle Freak | | Pročitaj više

Budite u vezi sa nama i preko

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje, sugestiju ili nejasnoću kontaktirajte nas na info@musclefreak.shop

Poslednje objave

  • MUSCLE FREAK POKLANJA

    Dragi kupci, nakon što smo obogatili našu ponudu proizvoda, ovaj put smo vam pripremili prigodne poklone. Tako vam za svaku kupovinu bilo kojeg pakovanja Optimum Nutrition Whey Gold Standarda, Serious Mass ili Glutamina na poklon dajemo Muscle Freak Water Gallon.... pročitaj više

  • NOVA PONUDA PROIZVODA I OKUSA

    Poštovani kupci sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da smo proširili našu ponudu novim proizvodima kao i da smo obogatili ponudu okusa postojećih proizvoda. Pa krenimo redom... Od novih proizvoda izdvajamo: Optimum Nutrition Lean Whey Bar: proteinsku pločica koja sadrži 20g proteina,... pročitaj više